niedziela, 15 sierpnia 2021

Morska kartka

Wakacje, wakacje i w wakacyjnym klimacie przygotowałam taką oto karteczkę. Użyłam w niej kilku kolekcji PassionScrap. Wybór niektórych papierów, może zaskakiwać np. z zimowej kolekcji Magic Winter  06 wycięłam gałązki i kwiaty. Bazę stanowi arkusz z najnowszej, ślubnej kolekcji Wedding Day - arkusz 1. Natomiast już z morskiego zestawu digi wycięłam latarnię i mewy. 


W pracy jest też sporo różnych dodatków: tekturki, cekiny, kuleczki, naturalne muszelki.


Papierowe kwiaty wycięłam z arkuszy wykrojnikiem rosy Owl. 








Praca na wyzwanie 13 - Wakacje 




1 komentarz:

  1. Wczoraj bardzo przypadkowo od mojego kumpla dowiedziałem się o bardzo dobrej ofercie wieszak na klucze . Na pewno bardzo szybko z tej oferty skorzystam bo bardzo się opłaca.

    OdpowiedzUsuń