poniedziałek, 23 sierpnia 2021

Karteczka na roczek

 Na moją poniedziałkową inspirację dla PassionScrap wybrałam temat, który bardzo lubię. Dzisiaj karteczka dla maluszka z okazji Pierwszych Urodzin. Muszę Wam powiedzieć, że wykonywanie takich prac sprawia mi dużo przyjemności. Najczęściej wybieram pastelowe papiery, dodaję kwiaty i jakieś błyskotki. W dzisiejszej pracy większość z powyższego umieściłam, ale też jest papier w brązowe deski, który świetnie współgra z misiową baletnicą. Papiery, które tutaj użyłam, są z różnych kolekcji: Musical Spring, Wedding Day, Love Is In The Air oraz digi. Miejsce centralne karteczki zajmuje digi PassionScrap - miś baletnica. 


Kwiaty z foamiranu wycięłam wykrojnikiem Rosy Owl. Delikatnie potuszowałam i posypałam brokatem.


Zapraszam na bloga PassionScrap.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz