poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Męska kartka urodzinowa

 Witajcie, dzisiaj w ramach inspiracji dla Passion Scrap przygotowałam  kartkę urodzinową dla mężczyzny. Przyznam, że tworzenie takich kartek było kiedyś dla mnie trudnym zadaniem. Teraz jednak jest inaczej. Mam swój sposób i dzielę się nim w inspiracji. Używam różnych papierów, nie tylko takich typowo z męskimi wzorami. Dodaję różne ozdobniki: trybiki, mechaniczne koła, ale też kwiaty. Tak, kwiaty. To mój Tato kiedyś zapytał się, dlaczego na jego kartkach nie ma kwiatów, on też je lubi :)  Jak widzicie, nie można ograniczać się w myśleniu. Warto dodawać nieoczywiste elementy.

Kartkę zrobiłam z kilku kolekcji Passion Scrap: Travel The WordAnother Place - 0105 Romantic Beige. Które papiery i jak użyłam, przeczytacie na blogu PassionScrap.


Poszczególne elementy podkleiłam tekturką dla uzyskania efektu 3D



Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz