środa, 10 marca 2021

Zielona wielkanocna

Moją wielkanocną karteczką zapraszam Was na wyzwanie na blogu Paper Card, wytycznymi jest tablica BINGO a inspiracja niech będzie moja praca i koleżanek. 

Z  tablicy Bingo wybrałam linię: zielony-zajączek-kartka. I tak powstała wiosenna kartka z dużą ilością zieleni i z zajączkiem. 



Karteczka jest przestrzenna. Zielone jajko podkleiłam na tekturkę, podobnie jak i zajączka. Wielkanoc przypada na piękną porę roku - na wiosnę, gdzie mamy dużo zieleni i kwiatów. Nie zabrakło ich na mojej karteczce. Kwiaty są w większości zielone, wśród nich dopatrzycie się w naturalnym kolorze kolejnej tekturki Paper Card - gałązki niezapominajek. 


Miejscami w kompozycji dodałam cekiny, drobne kuleczki i brokat. 



Paper Card Wyzwanie #8 




i zgłaszam na wyzwanie - Wiosna blisko


pozdrawiam  :)

1 komentarz:

  1. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń