poniedziałek, 22 marca 2021

Wielkanocna kartka - jajko

Dzisiaj kolejna karteczka w kształcie jajka. Bardzo lubię tę formę. Przyznajcie, że jest efektowna i wdzięcznie dekoracyjna. Moja dzisiejsza kartka powstała z różnych kolekcji papierów scrapowych. Baza deseczkowa to papiery Lemoncraft a groszki to stara kolekcja Galerii Papieru. Gałązki i listki wycięła z różnych papierów, wśród nich UHK Gallery.  Kompozycje ułożyłam na sizalu, a poszczególne elementy podkleiłam tekturka lub kosteczkami 3D. Dzięki temu mam efekt przestrzenny3D, który bardzo lubię. I oczywiście na karteczce różne ozdoby: tekturka Papelia, listki, gałazki, stemplowane i własnoręcznie wykonane kwiaty


Kwiaty na mojej kartce to stemple i kwiaty z foamiranu. 





Zgłaszam na wyzwanie Kartka Jajko




pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Śliczna kartka,a kwiaty są mega wiosenne.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca!
    Dziękuję za udział w kartkowym wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka, śliczne kwiatuszki i bardzo miła dla oka kolorystyka :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba to połączenie barw. Śliczne jajo wyszło :) Pozdrawiam! Angi/DT Art - Piaskownica

    OdpowiedzUsuń