poniedziałek, 27 maja 2024

E-book

Chcesz napisać swoim Bliskim piękne, oryginalne życzenia? 

Brakuje Ci pomysłów? Nie wiesz jakich słów użyć?

Mój E-book „Inspirujące cytaty. Jak tworzyć piękne życzenia” pomoże Ci tworzyć piękne życzenia. Zawiera wybrane przeze mnie cytaty mistrzów, takich jak Ernest Hemingway, Paulo Coelho czy Friedrich Nietzsche wraz z moim komentarzem i sugestia użycia. 

Niniejsza publikacja jest pierwszą częścią cyklu i zawiera cytaty: na urodziny, do życzeń ślubnych, z okazji narodzin dziecka, do życzeń wielkanocnych i podziękowania dla rodziców.

Gratis: załączam treść przykładowych życzeń z wykorzystaniem cytatów.

tutaj link do sklepu







Publikacja powstała, po tym jak wiele osób prosiło mnie o napisanie wyjątkowych życzeń, takich, których nie można znaleźć w sieci.

Większość osób nie chciała życzeń rymowanych. Podobały im się cytaty, które dołączałam. I tak powstał pomysł na napisanie tej książeczki, która jest więcej niż poradnikiem.
Jestem trochę i podekscytowana i zdenerwowana, czy publikacja będzie dla Was narzędziem, do którego chętnie będziecie sięgać i dzięki niej stworzycie życzenia, które wzruszą czytających.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz