sobota, 1 stycznia 2022

Podsumowanie 2021

Koniec roku sprzyja podsumowaniom, Dzisiaj prezentuję te prace, które najbardziej Wam się podobały, wg IG , czyli tzw #bestnine2021


Projektów wykonałam o wiele więcej niż można pokazać na 9 zdjęciach. Wiele prac powstało jako inspiracje dla DT. Byłam, a w niektórych zespołach dalej jestem, co mnie ogromnie cieszy i mobilizuje do kreatywności i doskonalenia warsztatu - w kilku DT. Pozwolicie, że je wymienię i podziękuję za zaufanie. Moje DT 2021 - Paper Card, PassionScrap i Scrapkowo.pl  oraz GDT Rosy Owl
.
Pod tym względem rok 2021 był niesamowity,

ale prywatnie bywało ciężko, no cóż tak to w życiu bywa - doświadczamy różnych chwil, również trudnych momentów.
.
życzę Wam i sobie dobrego, 
spokojnego Nowego 2022 Roku i przede wszystkim dużo, dużo zdrowia


Podsumowanie 2021


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz