czwartek, 14 października 2021

Z okazji Dnia Edukacji Narodowej

Dzisiaj święto pracowników oświaty i nauczycieli. Dzień edukacji Narodowej. Tego dnia nauczycielom i wychowawcom  wręczamy w podziękowaniu za trud nauczania kwiaty i różne upominki. Moja dzisiejsza inspiracja dla sklepiku Scrapkowo.pl nawiązuje do święta nauczycieli. Przygotowałam ozdobę do bukietu kwiatów czy też do doniczki z kwiatami. 

Wykorzystałam tutaj różne scrapowe, papierowe kolekcje. Z niektórych wycięłam gotowe elementy, z innych wykrojnikami wycięłam określone kształty: serwetki i tagi oraz listki, gałązki, globus, kredkę. Papiery, które tutaj użyłam: Craft o'clock i Mintay oraz inne kolorowe arkusze. 


Czerwony kwiat wykonałam samodzielnie.  Wzór z papieru wycięłam wykrojnikiem rosy Owl.


Na tej ozdobie swoje miejsce znalazła tekturka Scrapiniec



Zapraszam na bloga Scrapkowo.pl. gdzie jest pełna lista materiałów użytych w tej pracy, a kupionych w sklepiku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz