wtorek, 28 września 2021

kartka na 6 urodziny

Dzisiaj specjalny post. Kartka na 6 Urodziny, która ma zwrócić Waszą uwagę na 6 urodziny sklepiku Scrapkowo.pl. Tak, ten fantastyczny sklepik tyle działa na scrapowym rynku. 

Moja dzisiejsza karteczka jest bardziej dla małej dziewczynki niż właścicielki sklepu, ale przyznacie, że jest urocza? Dla Kingi - Szefowej zrobię inną karteczkę przy kolejnej okazji. Wracając do mojej karteczki - Papiery, które użyłam, to dziecięca kolekcja Craft&You. Tej firmy jest również wykrojnik żyrafa i listki, którym wycięłam te elementy. Cyfra ma w środku shaker box z cekinami. 





Wszystkie materiały, z których wykonałam karteczkę: baza kartkowa, papiery scrapowe, kwiaty materiałowe, cekiny, wykrojniki, tusze Memento , kosteczki 3D, klej - kupiłam w Scrapkowo.
 
zapraszam do sklepiku Scrapkowo.pl

i na FB gdzie trwa CANDY



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz