niedziela, 16 maja 2021

Dla Mamy

 Dzisiaj przybywam do Was z tamborkiem - inspiracją na bloga PaperCard. Pracę przygotowałam z myślą o nadchodzącym święcie Mamy. Stworzyłam więc niebanalną ozdobę z bukietem, który będzie cieszył oko przez długie lata. 

W kompozycji na tamborku użyłam szereg tekturek PaperCard - niezapominajki, margerytki, dekor kwiatowy i arabeska, napis.


Kwiaty wycięłam w różowym foamiranie z wykrojnika Rosy Owl. białe pręciki potuszowałam na brązowo. Kolorystycznie chciałam bowiem nawiązać do wyciętych z arkusza ScrapAndMe kwiatów róży. 


Moje foamiranowe kwiaty potapowałam białym gesso i posypałam brokatem. 


więcej zdjęć i listę materiałów znajdziecie w moim poście na blogu PaperCard
zapraszam :)

Wyzwanie "Mama i ja"


zgłaszam na wyzwanie "dla Mamy"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz