sobota, 10 kwietnia 2021

Zielony tag

Dzisiaj na blogu wiosennie, zielono, a to za sprawą zielonego taga. Powstał, by zainspirować Was i zachęcić do udziału w wyzwaniu na blogu Paper Card. Temat wyzwania "Zielono mi". Praca ma odwoływać się do wiosny i Dnia Ziemi. 

Przygotowując taga, wykorzystałam powtórnie szereg elementów: karton z opakowania, stare guziki, klucz i kwiatek, który był na pracy, pamiętającej moje początki scrapbookingowe. Postanowiłam paroletniej pracy dać drugie życie i  wykorzystałam ponownie jej elementy. Kwiatka, który był żółty pokolorowałam na zielono i dałam do środka innego kwiatka.


W pracy są też nowe elementy takie jak tekturki Paper Card z najnowszej wiosennej kolekcji.

Zielone tło taga to efekt farb wodnych, białe gałązki - gesso i szablon,  złocenia - użycie pasty woskowej  Pastę zauważycie też na guzikach, kluczu i suszku.



zapraszam na wyzwanie "Zielono mi" 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz