czwartek, 25 czerwca 2020

Kartka urodzinowa dla księdza

Zapraszam Was dzisiaj na mój post i kartkę inspiracyjną przygotowaną na bloga Craft Style.
W temacie kartka urodzinowa dla księdza. 
Dla wielu jest sporym wyzwaniem stworzenie takiej pracy. Mam nadzieję, że zmienię Wasze podejście i tworzenie będzie dużo prostsze.

Kartka urodzinowa dla księdza jest w formacie DL, w komplecie z pudełkiem. 
Użyłam papierów Galerii Papieru i Mintay, różnych kwiatów i oczywiście tekturek Papelia: winorośl, kłosy zboża  i dekor winogrona.






Zapraszam na bloga Craft Style, gdzie jest więcej zdjęć i lista materiałów,
z linkiem do sklepu :)





zapraszam serdecznie :)

2 komentarze:

  1. Taka kartka urodzinowa na pewno jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja byłem ostatnio na urodzinach u przyjaciela to on powiedział mi żebym skorzystał z firmy https://prusator.pl . Ja go posłuchałem i z tej firmy skorzystałem.

    OdpowiedzUsuń