niedziela, 28 października 2018

Jesienny krajobraz na kartce przestrzennej

Witajcie, dzisiaj kartka z jesiennym krajobrazem. Kartka przestrzenna typu shadowbox.
Kartkę tego typu pierwszy raz robiłam na warsztatach ArteBanale :)
Kartka tak zrobiona to fantastyczny pomysł. Z jednej strony przestrzenna, z drugiej strony można ją  złożyć na płasko i wysłać w kopercie :)

a na mojej kartce Papiery Galerii Papieru i Craft&You. Papiery tej drugiej firmy to najnowsza, zimowa kolekcja, ale jak widzicie i na jesienny temat też odpowiednia :)  wykorzystałam też gałązki Scrapiniec. Wybrane elementy potuszowałam tuszami Memento (choinki, płotek)









Użyłam - Galeria Papieru  Jesienne Liście       ,   Craft &You - Winter Dream,  Scrapiniec - Bukszpan 

 



Zgłaszam na wyzwania

Wyzwanie - jesienne klimaty

Wyzwanie  - Barwy jesieni


4 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Śliczny widoczek stworzyłaś :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka z okienkiem to świetny pomysł, Twoja jest bardzo klimatyczna i ciepła w odbiorze :) Dziękuję za wspólną zabawę z filigrankami, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyciąga oko! Dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń