środa, 15 lipca 2020

Kartka przestrzenna ze słodkim Tumkiem

Zapraszam Was dzisiaj na mój post i kartkę inspiracyjną przygotowaną na bloga Craft Style.
Razem przygotujemy kartkę przestrzenną, pełną kolorów. Bardzo lubię takie formy. Na blogu tłumaczę, jak przygotować materiały i oczywiście samą kartkę.



Wśród użytych materiałów znalazły się: papiery P13 z najnowszej kolekcji, Papeliowe: słodki stempelek Tumek i male motylki oraz maska.
Stemple kolorowałam farbami Renesans. Wzór z maski naniosłam na papier używając tuszy Memento.
Poszczególne etapy wykonania kartki na blogu Craft Style.
U mnie tylko zajawka czym wykonałam wzór na ubranku Tumka 



a tak wygląda finał  - kartka przestrzenna 






Zapraszam na bloga Craft Style, gdzie jest więcej zdjęć i lista materiałów,
z linkiem do sklepu :)





zapraszam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz