piątek, 8 września 2017

Kartki i scrapowe spotkanie z Mariuszem

Ostatniej soboty miałam okazję  uczestniczyć w fantastycznym scrapowym spotkaniu - w warsztatach prowadzonych przez Mariusza Gierszewskiego. Nie uwierzycie, ale na to spotkanie czekałam od kilku lat. I warto było! To był niesamowity czas, godziny minęły nie wiadomo kiedy. Godziny pełne fantastycznej atmosfery, śmiechu, przeróżnych opowieści ale nade wszystko pasji, energii, inspiracji. Na spotkaniu wykonałam 3 karteczki. W większości elementy wycinałam ręcznie. Jak powiedział Mariusz, korzystanie z takich elementów a nie tych wyciętych maszynką jest bardziej kreatywne. Mam nadzieję że coraz więcej własnie takich prac będę tworzyć :)   







Mariusz dziękuję, że wybrałeś się do Krakowa  :)  i dziękuje sklepikowi Scrapkowo za zaproszenie Mariusza :) 

3 komentarze: