sobota, 26 sierpnia 2017

Stempelkowe kartki dla Scrapkowo

Dzisiaj mam przyjemność gościć na blogu Scrapkowo  :)  znacie ich? To u nich można m.in. kupić cudne stempelki Gerda Steiner , które nie tylko ja uwielbiam :) 
Na blogu  Scrapkowo  prezentuję stempelkowe karteczki przygotowane z produktów z tego sklepiku.

Poniżej mała zajawka :) więcej na blogu Scrapkowo 

Urodzinowa karteczka ze stempelkiem  
Uroczy króliczek z kolekcji Gerda Steiner pokolorowałam tuszami. Tło wykonane przy pomocy maski rownież tuszami. 




w pracy wykorzystałam:
Stempel- Happy Hoppy 4x6
Maska 15x15 - serduszka 2




Druga praca to Kartka z wodnym shaker boxem. Zwykłe shaker boxy już robiłam, wiec dzisiaj czas na coś nowego. Jak wam sie podoba efekt wody? Zdradzę sekret - tak naprawdę to żel :)








w pracy wykorzystałam
stempel Marianne Design - Stempel silikonowy- Hetty's Fish in the Ree Delfin
wykrojnik  Marianne Design -  Craftable- Coral Koralowiec CR1406
wykrojnik  Joy 6002/0418
wykrojnik  Nellie's MFD055



Dziękuję za odwiedziny i Wasze komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz