poniedziałek, 5 grudnia 2016

Warsztaty z ArteBanale

W sobotę byłam na fantastycznych warsztach, prowadzonych przez Agnieszkę, znana jako Arte Banale.
Wykonywałyśmy urocze shaker boxy i dodatkowo kartki. W pracach używałyśmy stempelków i kolorowania farbami wodnymi.


Atmosfera pracy - pełne skupienie. Mam zaledwie kilka fotek, bo było mi szkoda czasu :) Wolałam kolorować, wycinać i tworzyć te małe formy. Uwierzcie - było cudnie! Żałujcie, że was nie było. Prowadząca urocza, nie poganiająca i pomocna w każdym momencie. Aga, dziękuję, że podzieliłas sie tak wspaniałą wiedzą i różnymi tajnikami :) Już czekam na następne spotkanie. 

Było wesoło, twórczo, sympatycznie. I wiecie - był u nas Mikołaj :) Myśle, że miał cos wspólnego ze sklepikiem Skrapkowo ;) 





Prace moje i córy. Zgadniecie która czyja? :) Wszystkich prac niestety nie moge zaprezentować, bo ... juz rozdalam :)  Ale te, już zostana u nas. Urocze, prawda? :)










8 komentarzy:

  1. Urocze ! Asiu daj znać jak będziesz się wybierać na kolejne warsztaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu - dzięki za miłe słowa! Są balsamem dla mojego serca!!!:) Cieszę się przeogromnie,że jesteś zadowolona z moich warsztatów. Takie słowa ogromnie mobilizują, więc pewnie już w styczniu będę mogła zaprosić na kolejne warsztaty. Prace twoje i twojej córci wyszły fantastyczne, ależ jestem z was dumna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo dziekujemy za tes wspaniały wspólny czas :) i juz czekam na kolejne spotkanie :)

      Usuń