wtorek, 4 listopada 2014

Moje pierwsze Candy


Pierwsze Candy u Gio :) 

Tak jak zapowiadałam – 100 komentarzy i będzie  CANDY J Zapraszam z ogromną przyjemnością
Ponieważ większość z Was już przygotowuje różne wytworki zimowo-świąteczne moje candy jest zbiorem takich różności. Znalazły się tutaj:
- wycięte wykrojnikowe elementy: choinki, gałazki, śnieżynki, bombki, napisy  i inne
- papiery UHK
- cekiny, wstążeczki,mini spinacze,kaboszony  
- stempel Pan Ciastek J
- zestaw wyciętych dziurkaczowych gwiazdek, gałązek itp
Na zdjęciach widać co jest do wygrania J jak liczba osób przewyższy 30 – będą dokładki.

Zasady mojego Candy:
- podlinkowany banerek umieść na pasku bocznym,
- napisz komentarz pod tym postem i opisz jakie przydasie lubisz najbardziej,  
- będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz obserwatorem, jednak nie jest to wymóg,
- zabawa trwa do 30.11.2014, do godz.24.00,
- wysyłka tylko na terenie Polsk, i Europy.
Wyniki podam w osobnym poście.


Pozdrawiam i zapraszam J



Dokładka Candy tutaj



i tak jak obiecałam - 100 osób zapisanych. 
Będzie druga dokładka, ale to już niespodzianka :)

120 komentarzy:

  1. No nie wierzę, że jestem pierwsza po takie słodkości cudne :) ach jo....pierwszy nigdy nie wygrywa :/ ale z drugiej strony ktos musi rozpocząć tą mam nadzieję dłuuuugaśną kolejkę :* Teraz czas gromadzić już tworki świateczne więc przydasie w takim klimacie przydają się teraz - jednakowoż biorę wszystko, bo wszystko kiedyś się przyda :P he he he :) banerek już jest u mnie na blogu http://plonacemotyle.blogspot.com/ W rewanżu zapraszam na candy do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) miło byc pierwszym :) i dziękuje za zaproszenie - chętnie skorzystam :)

      Usuń
  2. Dziękuję za zaproszenie i odwiedziny u mnie. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i ja spróbuję szczęścia.Bardzo lubię wszystkie przydasie ,najbardziej wszelakie wykrojnikowe motywy bo nie posiadam maszynki . Ale cukieraski nam sprezentowałaś pozdrawiam http://krepamojapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu,
    całej fury obserwatorów ci życzę i samych niesamowitych pomysłów!

    Chętnie sie ustawię po cukierki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze że jest to Candy, bo przynajmniej trafiłam do Twojego bloga i będę mogła obserwować jakie piękne karteczki i inne śliczne tworki :) oczywiście zapisuję się w kolejce :) a ja lubię wszystkie przydasie - mam chyba manię chomikowania, ale wszystko się może przecież przydać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! dla mnie najpiękniejszym prezentem w candy są rzeczy własnoręcznie zrobione przez autora bloga, ale uwielbiam też wycianki z BS, ponieważ sama takiego nie posiadam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne scrapki:)
    Ślicznie dziękuję za udział w mojej zabawie:)
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się oczywiście i dziękuję za udział w mojej zabawie :) z przydasiów to na pewno uwielbiam guziki, zaraz potem wstążki i taśmy washi :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy i liczę na szczęście :-) Od niedawna próbuję swoich sił w scrapbookingu, więc najbardziej ucieszyłabym się z wycinanek i papierów, których nie mam dużo. Serdecznie pozdrawiam - CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie tutaj, zabawa świetna! Żadnej mojej pracy nie wyobrażam sobie bez wycinanek czy tekturek; candowe scrapki w sam raz dla mnie ale uwielbiam też taśmy washi! Pozdrawiam i zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj. Przesłodziłaś to candy. Tyyyyle cukierasków. Zrobiłam już 1 exploding boxa dla mamy. Mam również wiele innych pomysłów na boxy . Bardzo chciała bym wygrać by w końcu mieć swobodę tworzenia. Niestety brak maszynki , wykrojników i papierów mnie ogranicza a nie mogę sobie w obecnej sytuacji pozwolić na ich zakup.
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Oczywiście uwielbiam wszelkie powycinane scrapki. Nie mam maszynki więc bardzo ucieszyłabym się z takiego zestawu. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj, bardzo fajne candy więc się zgłaszam. w zasadzie wszystkie przydasie lubię ale ostatnio najbardziej te scrapowe. znajdziesz mnie tu http://pracownianati.blogspot.in/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy ;) Lecę umieścić banerek

    OdpowiedzUsuń
  15. Z miłą chęcią przyłączę się do zabawy. Przygotowałaś wspaniałe cukieraski. Przydasi nigdy dość. Tym bardziej że sezon świąteczny się zbliża. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również się zgłaszam. Po takie wspaniałości.... Mmmm. ja najbardziej lubie taśmy, mini spinacze, cekinki itp. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj
    Chciałabym spróbować szczęścia w twoim candy. Wygrana bardzo ucieszyła by moją córkę która robi kartki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja wystawiam ze smakiem łapkę po słodycze... :D Nie wybrzydzam w przydasiach, ale chyba najbardziej lubię tasiemki i finezyjne cuda z wykrojników;D (też czasem psioczę na brak "maszynki", a nie wszystkie zawijasy można sobie ot tak powycinać nożykiem;) )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudne rzeczy rozdajesz, i ja z miłą chęcią stanę w kolejkę po nie, co prawda na maszynkę po ponad roku udało mi się uzbierać i kupić no a teraz jeszcze trzeba się dorobić wykrojników. Dlatego takie cudeńka to zawsze są z miłą chęcią i otwartymi ramionami widziane :) A ponad to jako że ja jestem też szydełkowa, no to uwielbiam kordonki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja się zapiszę;) Co do ulubionych ''materiałów'';) to bardzo lubię wycinanki z maszynki, które kiedyś dostałam od jednej z blogerek, gdyż sama niestety jej nie mam ;( Dodają dużo uroku, choć lubię także własnoręcznie przygotowywane kwiatki;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się i ja. Najbardziej lubię tasiemki, wstążki, koronki :) ale to rozdanie jest bardzo przydasiowe.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej lubię tekturki :) Fajnie tu u Ciebie :) Obserwuję Cię ;) (nick:Mary).

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuje się z nadzieją na wygraną. Najbardziej lubię wycięte wykrojnikowe elementy, ale patrząc na prezenty wszystko się przyda, są wspaniałe. http://arcadiancsc.blogspot.com/






    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej lubię takie wzorzyste papierki (arkusze) i scrapki. Można z nich zrobić coś naprawdę fajnego i oryginalnego przy niedużym nakładzie pracy. Dla raczkujących w temacie,czli takich jak ja to dobra opcja :) Ogólnie wszystkie przydasie są super,ale papierki są takie uniwersalne, ja np. wykleiłam nimi tablicę korkową i wygląda świetnie ! :)
    Banerek: http://moje-poczytajki.blogspot.com/p/konkursy.html
    Obserwuję jako: paul75i1

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje okrągłej sumy komentarzy :)

    Ja najbardziej lubię wycięte wykrojnikowe elementy: choinki, gałazki, śnieżynki, bombki, napisy itd, wycięte dziurkaczami gwiazdki, gałązki itp, są przepiękne :) pozostałe przydasie równie piękne.
    Banerek na blogu http://aputus-pasji.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Banerek w pasku bocznym- niech ktoś tu jeszcze trafi i zostanie tak jak ja :) Uwielbiam wszystkie przydasie bo nigdy nie wiem co mi się przyda przy tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam do zabawy. Ja bardzo chętnie przygarnęłabym wycinanki, bo jak wiadomo wykrojniki tanie nie są, a ja akurat nie mam takich cudnych, jakie Ty tutaj oferujesz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojejku jakie cudeńka chcesz nam podarować :). I ten bałwanek :)))).

    Co do przydasi, to ciężko określić, które lubię najbardziej. wszystko zależy od mojej inwencji twórczej hihi.

    Oczywiście szybciutko ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie nie mogę przejść obojętnie obok takich cudności, grzecznie więc ustawiam się w kolejce.
    Z odpowiedzią na pytanie będzie ciężko, bo działam w wielu technikach rękodzieła a każda ma sporo przydasiowych doopereli. Zbieram całą masę różności, bo przecież wszystko można na coś spożytkować. Tylko co raz to mniej miejsca mam na upychanie tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I dzięki candy trafiam na kolejny wspaniały blog :)
    No i nie omieszkam się przejść obojętnie obok takich wspaniałych słodkości!
    A przydasie potrzebne są zawsze w każdej postaci, ale najlepsze są chyba wycinanki. Każdy ma inne wykrojniki i fajnie mieć coś innego :)
    Tak mi się tu podoba, że zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie przydasie lubię najbardziej? Nie mam ulubionych, bo wychodzę z założenia, że są przydaśki jest frajda i zabawa. Używam tych, które mam, albo pod wpływem weny, pomysłu np. na kartkę. Ale ostatnio odkryłam wycinanki i bardzo mnie to cieszy. Dzięki temu moje prace są zupełnie inne, ciekawsze. To taki mój kolejny krok w moim rękodzielniczym rozwoju.
    Pozdrawiam!
    Obserwuję jako Anna Gerszendorf.
    Info o candy tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. chętnie przyłaczę się do zabawy bo takie smakołyki jakie przygotowałaś to gratka . Ja uwielbiam wszytkie wycinaneczki bez nich ciężko jest coś stworzyć chociaż swego czasu wycinałam wiele rzeczy odręcznie i nie ukrywam że łatwo nie było . ...Uwielbiam też w pracy brokat nadaje on pracy niesamowitego uroku w szczegółności ten przezroczysty jest delikatny i nie odpustowy ( że tak powiem ) . Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja bardzo chętnie! :) kiedyś uwielbiałam tekturki, to były czasy, gdy namiętnie scrapowałam, głównie robiłam notesy. Teraz robię moc zakładek książkowych i dlatego przygarniam wszystko, co się nadaje do ich robienia :) zgłaszam się, bo u Ciebie widzę takie wlaśnie cudowności. Serwetki kroję na pół i przyklejam do zakładki, widzę też reniferki i inne wycinanki, które posłużą mi do zakładek świątecznych, wstązeczki, spinacze, gwiazdki... No po prostu idealnie :) a co zostanie - notesiki. Nie gardzę żadnymi ozdobami, bo wiem, że wszystko można wykorzystać, nawet w ramach recyklingu. Przetworzę papier, uratuję drzewo (albo zostanie ich więcej na książki, moją miłość). Ach, tyle korzyści :) Dziekuję za możliwość udziału w zabawie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się i ja :) Jak patrzę na te słodkości to tak sobie wyobrażam, że na pewno znalazłabym im jakieś miejsce :D Pozdrawiam
    http://roboteczkimajeczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję :))) co najbardziej lubię?? ostatnio wręcz maniakalnie używam metalowych mini zawieszek np stópek, itp, ale zbliżają się święta i w tych akutrat najbardziej podchodzi mi delikatny, bardzo drobniutki biały brokat idealnie podkreślający prace świąteczne. Nigdy dość też wycinanek :)) chomikuję, bo potem (jak w chwili obecnej z powodu zepsucia się maszynki) móc coś zrobic :)) a poza tym to jak większość z nas jestem typowym chomikiem przydasiowym - znaczy - przyda się wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję! :) I z radością ustawiam się w kolejce do Twojego Candy :D Jeśli chodzi o moje ulubione przydasie, trudno wskazać mi coś konkretnego - ostatnio używam dużo papierowych kwiatków, zainteresowałam się też tekturkami i scrapkami, ale koniec końców i tak zużyję wszystko, co mam pod ręką :) Właśnie zauważyłam, że Olenkaja w poście wyżej napisała, że jak większość z nas jest "typowym chomikiem przydasiowym" i ma rację - totalnie się pod tym podpisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja zapisuję się na takie fajne cukierasy! A co do ulubionych przydasi...to ze wszystkiego można zrobić fajne rzeczy. Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też się ustawię z wielką chęcią, po takie słodkości. Wszystkie przydasie mogą się kiedyś przydać, więc ogólnie lubię przydasie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce, ponieważ uwielbiam cukierasy (wspaniałe przydasie) :)))
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gio - powiem tak - wszystko lubię, a najbardziej wygraną. Wszystko się przyda z takich jak oferujesz przydasi i to teraz jak mam tyle kartek do zrobienia na Święta. Staję w kolejce z nadzieją i życzę kolejnych stówek.
    http://handmadebydyda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się w kolejce i będę liczyć na szczęście ;) Każde przydasie lubię i wszystkie jakie wpadną mi w łapki zostaną wykorzystane. Cukierów nigdy za dużo, ponieważ dopiero niedawno odkryłam papierkowy świat ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Super candy. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy. A z przydasi najbardziej lubię wycinanki z wykrojników. Z racji tego, że nie posiadam własnej maszynki do wycinania, to zawsze cieszą mnie tego typu wycinanki. Bardzo ułatwiają pracę i wszystkie te ażurki są po prostu zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ale cudne cukierasy, jesli chodzi o przydasie bardzo lubię takie różne wycinanki, może dlatego, że rzadko wpadają w moje łapki, wykrojnika nie mam, a i w sklepach u nas pustka :) zapisuje sie więc na te slicznosci

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeszcze żadnego candy nie udało mi się wygrać, ale właśnie złapałam licznik, więc może dobra passa trwa? Ustawiam się po twoje cukieraski w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  45. cudny zestaw do karteczke świątecznych :) dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję setki komentatorów i życzę dużo, dużo następnych. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Fantastyczne świąteczne wycinanki do kartek. A co najbardziej lubię: lobię drobiazgi szczególnie te z wykrojników, bo są równiutkie i elegancko prezentują się na kartkach. Maszynki nie mam a u nas i kupić za bardzo nie ma gdzie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pewnie większość mówi to samo - ulubione są wycinanki z maszynki. Zwłaszcza, jak się nie posiada tego sprzętu.
    Grzecznie staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję Wam wszystkim za zapisywanie się, za miłe słowa, za to, że jesteście :) Nie ma to jak grono osób, tak samo zakręconych!!! :)
    A na Candy zapisało się ponad 50 osób, więc dokładeczka :) http://kolorowy-swiat-gio.blogspot.com/2014/11/dokadka-do-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja ustawiam się w ogonku :) A moje ulubione przydasie to wycinanki (nie jestem oryginalna, wiem) i kosteczki 3D :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. O Matko, mozna wygrac "mroczny przedmiot pożądania" :)- wycinanki z BS. Sprzetu nie posiadam więc z zachwytam patrze na te precyzyjne wycinanki
    i gram z nadzieją!

    ukłony i pozdrowienia nadmorskie
    Ewa z http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też grzecznie stanę w kolejce po te przydasie:) A które lubie najbardziej? Wszystkie lubie, wychodzę z założenia, że zawsze się coś przyda:P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. z wielką nadzieją przyłączam się do kolejki
    jestem typem "wszystko się przyda" więc nie potrafię jednoznacznie określić co lubię najbardziej
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  53. Jako nałogowy łasuch nigdy nie przepuszczam takich okazji :-))) Najbardziej lubię wykrojnikowe skrapki , bo nie mam maszynki ,ale prędzej czy później wszystko wykorzystuję co dostanę :-))) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się i ja:) A uwielbiam te biżuteryjne cudeńka :)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  55. super przydasie ) i ja się zapiszę :) na pewno wszystko się przyda :) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Najbardziej podobają mi się te wykrojnikowe elementy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się! Wycinanki są moimi faworytkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja również się zapisuję na candy, bo to są takie cudeńka, że nie można sobie odpuścić :)
    konopkowezamysly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. z miłą chęcią wezmę udział w zabawie, lubię elementy wykrojnikowe, ale każde przydasie wykorzystam
    banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. ja też baner na siljia.blogspot.com uwielbiam wszystkie cudowności do tworzenia

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj jakie cudeńka., Z chęcią spróbuję szczęścia :))
    A jakie przydasie lubię najbardziej - chyba nie mam takich ulubionych - choć uwielbiam scrapkowe cuda z maszynek. Niestety nie posiadam tego urządzenia wiec wszystko jest na wagę złota :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. u la la ale cukieraski do zgarnięcia :D mmmmm ;) co do przydasi to chyba wszystko po trochu jest "ulubione" :D Uwielbiam wycinki z maszynek bo tez nie posiadam jeszcze swojej, ale mam nadzieję ,że się dorobie ;) Tasiemki różnego rodzaju, koronki itd wszystko w połączeniu jest cudowne i ulubione :) Fajnie tu u Ciebie zostaje na dłużej :) Buziaki http://justyna-tworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. witam:)
    zapisuję się i ja :)
    banerek zabieram i dodaję się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Również ustawiam się w tym ogonku:))A z przydasi ....wykrojniki:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Staję w kolejce bo właśnie robię kartki świąteczne i takie przydasie to dla mnie marzenie.Bardzo mi się podobają tekturowe wykrojniki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też staję na końcu kolejki po takie pyszne cukierki :) Zbieram wszelkie przydasie ale najbardziej lubię chyba wycinanki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. z wielka przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. a przydasie uwielbiam wszelakie (głównie koraliki, kolorowe wstążeczki, jakieś samoprzylepne aplikacje.

    OdpowiedzUsuń
  68. Miłą chęcią dołączę do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  69. Życzę mnóstwa obserwatorów i komentarzy, bo sama cieszę się z każdego. Jakie przydaśki lubię? Ostatnio próbuję robić karteczki, więc cieszę się ze wszystkiego, co związane z scarpbookingiem:-). Staję w kolejeczce i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystkiego Najlepszego! Widzę, że my to z tej samej ferajny, ja miałam 15, wraz z tymi spóźnionymi życzeniami wbijam do kolejki ;) Co do przydasi, to nie wiem jakie lubię, dopiero zaczynam ze scrapowaniem, w przyszłości się okaże. Chociaż jak na razie zachwycam się tymi tzw. tekturkami :D Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  71. Wspaniałe Candy! Z chęcią ustawiam się w kolejce. Ja najbardziej z przydasi uwielbiam wycinanki, perełki i kwiatki.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę mnóstwa komentarzy i obserwatorów, do których juz się przyłączam.

    OdpowiedzUsuń
  72. Och jakie cuda, cudowności!!! Stawiam dopiero pierwsze kroczki w scrapowym świecie i jestem na etapie zbierania wszystkich potrzebnych przydasiów. Kocham właśnie takie koronki,ażury,perełki. Podobają mi się warstwowe karteczki z użyciem takich wspaniałości jak na zdjęciu.Staję do kolejki :) Zapraszam w moje skromne progi http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się :) Dzięki banerkowi u kogoś na blogu zaglądnęłam do Ciebie i chyba zostanę na dłużej :)
    Co lubię? Hm.... prawda jest taka, że zbieram wszystko, co wpadnie mi w ręce :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam takie rozdania, ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ojej jakie cudowności....myślę że co do przydasi to tylko wyobraźnia nas ogranicza .....jest wiele dziewczyn co tworzą robią ciekawe projekty a czasem jest tak że wygrywa ta co nie ma ,, tej '' maszynki a ma pomysł to coś co jest lepsze od innych. Jak dla mnie fajnym dodatkiem do przydasi jest brokat szczególnie teraz idą swięta wszystko błyszczy, mieni się i wprowadza Nas w krainę magii ...., kolejnym rewelacyjnym produktem jest preparat co robi efekt rosy -rewelacja na wszystkich kwiatach, jak i np sopelki przy miniaturkowych domkach.....Przepiękny zestaw przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapisuje się na candy. Marzy mi się taki prezencik na mikołaja. Uwielbiam wykrojnikowe elementy, bardzo się przydają do ozdabiania kartek, które zawsze z nimi elegancko wyglądają!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuję się po te cudności :) Jakie przydasie lubię najbardziej? Dokładnie takie, jak w Twoim candy - wykrojnikowe elementy (bo nie mam wykrojników), listki, kwiatki, stempelki... Kartki robię dość amatorsko i nadal jestem na etapie gromadzenia materiałów :)
    Podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com. Zapraszam Cię też na moją blogową rozdawajkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. Ależ długi ogonek...:)

    Moje ulubione przydasie? Wszystkie! Ale jeśli miałabym wskazać jeden to będzie nietypowy... Biała farba akrylowa! Sprawdza się w każdej pracy i o każdej porze roku:)!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Wspaniały zestaw przygotowałaś:) Chętnie dołączę do zabawy:) Ja kartkowa nie jestem ale Święta to taki czas, że nastraja do tego aby zrobić coś samemu lub z dziećmi i taki zestaw przydaśków byłby idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja się zapisuję.Z przydasi zbieram wszystko co się da :)moje ulubione to perełki,kwiatki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  81. Witaj
    chętnie zaopiekuję się tymi cukieraskami :)
    Skusiły mnie Twoje wycinanki z wykrojników i z tego typu przydaśków najbardziej bym się cieszyła bo nie mam maszynki :( a o tak pięknych wykrojniczkach mogę tylko marzyć :)
    Oczywiście obserwuję.
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. super candy nie mam maszynki wiec wszystkie wycinanki sa dla mnie cenne ale najbardziej lubię w jasnych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  83. Jakie śliczności rozdajesz!
    Moje ulubione? Hmm..napewno wszelkiego rodzaju scrapki,tekturki itp. :)
    Obserwuje jako: Aleksandra Sz
    Pozdrawiam :D
    http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. kolejka dluga , długaaaaaa ale i ja dołączączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  85. o qrcze moje ulubione są w kolorze białym ..są uniwersalne i do wszystkiego pasują

    OdpowiedzUsuń
  86. Zapisuję się:) Pan ciastek jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Z przyjemnością biorę udział w zabawie :) uwielbiam wycinanki

    OdpowiedzUsuń
  88. pewnie nie zakończę tej długiej kolejki :) takie cukierasy tu cudowne. Dopisuje sie i ja do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękny zestaw.
    Najbardziej lubię papiery, kwiaty i wycinanki

    OdpowiedzUsuń
  90. ustawiam się w kolejce,może szczęście się do mnie uśmiechnie. Zbieram wszystkie przydasie, sznureczki,koraliki, guziki, skrawki papierów, koronki - "bo to się może przydać". Pozdrawiam i zapraszam http://szarlotkowyswiatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy ! :D Same wspaniałości ale chyba najbardziej ucieszyłabym się z wycinanek i papierów :) Mam nadzieję, że dopisze mi szczęście :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Wspaniala zabawa - wycinanek nigdy dosc tym bardziej,ze ja dopiero raczkujaca w temacie :P

    hmm z przydasiowych rzeczy ja jestem maniakiem stemplowym - uwazam, ze odbity napis jest duzo piekniejszy niz wydruk komputerowy a kolorowanie stempelkow to jest coc co pokochalam (he he mam nadzieje,ze z wzajemnoscia :P)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Wpaniałe wykrojniki - takie właśnie przydasie lubie najbardziej! :-D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Cekiny, wstążeczki....i te świąteczne ozdóbki...Chcę takie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Nie mam pewnie szans w takie dłuuugiej kolejce, ale zapisuję się, co tam. Po takie fajne i bardzo teraz przydatne drobiazgi - warto! Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Tak się śpieszyłam, że nie napisałam o przydatnych drobiazgach: wszystkie scrapki i wykrojniki.:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję rocznicy, dopisuję się do zabawy i zapraszam na candy do mnie :)
    Pozdrawiam Ania z http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Chciałam dopisać jeszcze jakie przydasie lubię a kliknęłam "Opublikuj" :) lubię wszystkie, a najbardziej podobają mi się te gwiazdeczki, i choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  99. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/
    Ja najbardziej z przydasiół lubię , rzeczy z wytłaczarek i wykrojników , bo niestety nie posiadam takiego sprzetu

    OdpowiedzUsuń
  100. Oj ja najbardziej lubię papierki, wykrojniki oraz wstążki :D więc chyba nic dziwnego że ślinka mi cieknie na Twoje słodkości hihi ;) Oczywiście staje w kolejce za nimi :D
    Pozdrawiam ciepluchno.... Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Ustawiam się w kolejce :) Banerek na http://craft-loving-animal.blogspot.com/ (zapraszam). Z przydasi najbardziej lubię dodatki - tekturki, wycinanki, kwiatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Wspaniałą nagrodę przygotowałaś, chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Wykrojnikowe elementy mile widziane:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. i ja i ja, jak najbardziej ;)

    banerek tutaj: http://twisted-mouse.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Każde przydasie mi przyda się :)
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Też spróbuję swoich sił. :) Każdy przydaś to dobry przydaś. :D
    Banerek tutaj: http://polinezja.blogspot.com/

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się :3
    Moimi ulubionymi przydasiami są zdecydowanie wszelakie sznurki :)

    Blog: http://wszystkiegotroche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Z chęcią wezmę udział :) Najlepsze są kaboszony i papiery UHK.
    Nie mogę się doczekać wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Z chęcią się dopisuję, chociaż taka konkurencja to nie lada wyzwanie :)
    ale kto wie może będzie mi sprzyjać szczęście :)
    Jeśli chodzi o przydasie, to zawsze cieszę się z wszystkiego, choć nie ukrywam, że najbardziej właśnie wycinanki z maszynki dają najwięcej radości, gdyż sama jej nie posiadam jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  109. Jejku fajnie, że tu trafiłam, że zdążyłam! Co prawda mam big shota i parę wykrojników, ale nie mam świątecznych, więc te pewnie by mi się przydały najbardziej, o ile zdążyłabym z nich skorzystać!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Dopisuję się do zabawy, chociaż lista chętnych jest długa :). Piękne scrapki.
    Baner umieszczony: http://prace-meggie.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  111. rewelacyjne candy i widzę seteczka już dawno przekroczona gratuluję :)) co do przydasi to wszystkie bardzo lubię, chyba kwiatki najbardziej ;P banerek już u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Zapisuję się na ostatnią chwilę i czekam niecierpliwie na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  113. W ostatniej chwili :) Z przyjemnością i ja sprobuje szczęscia :) A jeśli chodzi o przydasie to najbardziej cenię sobie wycianki bo sama jeszcze nie mam maszynki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Ogromnie dziękuję za Waszą tak liczną obecność! Niesamowicie mnie to zaskoczyło! :) i ucieszyło! :) Dziekuję za przemiłe komentarze Mam nadzieje,ze zostaniecie ze mną na dłużej. Na dniach ogłoszę Candy.Obiecuję nie trzymac Was długo. Musze tylko przygotowac losowanko i zaprosić sierotke ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja się spóźniłam, ale dorzucam blog do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń